2 Haziran 2016 Perşembe

Burası Sadece ''Oha !!'' ; Baranovichi

 http://www.yurtdisigezirehberim.com/2015/05/buras-sadece-oha-baranovichi.html adresinden alınmıştır

 

Burası Sadece ''Oha !!'' ; Baranovichi

    
       Bu şehri seviyorum .Gece hayatı off denilecek kadar hatta ohaaa :)
Şimdi bakıyorumda çok şeyler yaşamışım :) İlk 1 hafta hiç discoya gitmedim için meydandaki hatunlarla tanısıp buluşuyordum güzel geliyorlardı ama discoya bir girmeye başladım cennet burası olmalı dedim :)

       Aklınızda olsun hangi ülkeye şehre giderseniz gidin belli bir discoya takılın ki sizi oranın görevlileri tanısın hiç bir sorunla karşılaşmayın ne kadar güvenli olursa olsun ülke gece hayatı alkolün etkisi ile şiddete dönebilir :)

       Ben Baranovich de Ritm Discotek diye bir mekana takılıyordum burdaki discolara görünüme önem vermezler ama ortamları süper ...

    
       Discoda tanışıp kaynaşmadım hatun kalmamıştı.:) Sempatik ve yırtık olan işi götürüyor ama onuda söylim :)

       İçkimi içerdim dans ederdim kafam kıyakken bide bakardım ki belime bi hatun sarılmış ....


       Diyordum burası cennet kesin :) Türkiye'de en kral mekanlara takılsak da yerini tutamaz bu ortamın :)




       İçkiler ucuz girişkerde yemekde öyle : bira 2.5tl  votka 10 tl şişesi patates kızartma salata 2.5tl :) daha ne olsun bu bir disco ucuzluğa bak ama :) onun için tanıştım hatunlarla en fazla 1 bira ısmarlardım hoşlarına giderdi ama fazla size zarar hem de enayi oldugunuzu sanar ve sizi yer siz onu yiyemezsiniz :)

       Türk arkadaşlarımla discoyu fethediyorduk . O hatun senın bu hatun benim. Discoya her gelen kızı öpüyordum tanımam gerekmiyordu kafam güzeldi onlarda saten buna kızmıyoorlar hoşlarına gidiyordu:) Rus erkeklerindden bir şey görmemişler heralde :) Türklere bayılıyorlardı :)

        Gecelerim discoda geçti birçok kız arkadaşım olmuşdu o kadar cok ki gece 2-4 kızdan fazlası ile takılmışdım :)

        Minsk de olsa bitanesini bulsan öp başına koy yok öyle birşey Baranovich gece hayatını hiç bir yere değişmem:) 

        Anılarıma geçiyim biraz da ;

        Discoda kafam guzel bir çift davet etti 2 sevgili turistleri çok severler adam içti içti bayıldı masaya :) hatunu da dedi gel sigara içelim dışarda hiçbir kötü düşüncem olmadı gittik sigaramızı içtik disconun yanındaki ormanda dolaştık ki kız hoppala anladınız :)

        Ayılan sevgilisi benim Türk arkadaşa sevgilim nerde diyormuş senin arkadaşınla gitti demiş benim arkadasımda yok görmedim ama benim arkadas tek basınaydı demiş öle yırttık :):)

        Buranın kızları erkekleri cok uyutuyorlar ama işte hayatları öyle onlarında napalım :)




        Bir gün discoda  1 kız geldi dans ederken sarıldı falan neyse kızı kabul ettim bebek gibi dans ettik sigara içmeye disconun sigara bölümüne gittik ki :) offf bi sarışın hatun yanımdaki kıza küfür ediyor megersem o kızda benden hoşlanmış o benim senin erkeğin diye kavgaya tutuştular nese ben ayıp olmasın die ilk gelen kıza döndüm biz gidelim dedim :) öteki kızı salladım ama 2 gün sonrada onunla takıldım :) hayat çok garip buralarda :)

        Unutmayın Rus kızları gerçekten cana yakınlardır.Birçok hatunla t
anıştım ama burdakierin çoğu 18-19 yaşında evlenip cocuk sahibi olup ayrılıyorlar.


        Not : Samimi Baranovich makalesi icin arkadasimiza tesekkur ediyoruz.
www.easyhomebelarus.com 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder