12 Haziran 2016 Pazar

Baranovichi den Brest'e Brest gezisi

Brest Baranovichin bağlı olduğu bir bölge şehridir.Güzel bir şehir bence insanlarıda iyi.Geçelim gezimize bakalım neler yaşamışız.

Baranovichden elektrikli trenle brest'e yolculuğumuz başladı.Hava güneşli baranovichde bende tamam kısa kollu tshirt ile :) ama elektrik tren yaptığı hızdan ve trenin eski olmasından içi buz gibi donmaya başladım :) 2-3 Saat sürüyor yolculuk düşünün yapıcak birşey yok nezle olucam artık o kadar soğuk alıyorum nese don tehlikesinde vardım breste bide ne görim yağmur bardakdan boşalırcasına buz gibi hava baranovich 2-3 saat yakın olmasına göre hava burda çok değişik günüm mafoldu sırılsıklam donarak gezdim bresti :) ısınmak için bir cafeye girdim nescafe aldım sıcacık ama yetmiyordu hala üşüyordum  dedim olan oldu bare gezelim görelim :)

Brest şehri alman yapısı gibi geldi bana Almanyada bir sokakda yürüyor gibi hissettim kendimi niye ise :)


 Brestte bence görülmesi gereken bir yer şehitlik anıtı çok güzel bir yer eski sovyet tanklarını orada görebilirsiniz sovyet elbisesi giyip fotoğraf çektirebilirsiniz.
Açıkmışdım o kadar gezdikden sonra bir cafeye girdim.Bir bayan geldi 20-23 yaşların sipariş için ne istediğimi söyledim.Ama o anlamıyorum diye gülüyordu harbu ki rusça konuşuyordum ama anlamamazlıkdan geliyordu niye ise artık :) kasada ki hatunlara bakıyorum kızla sohbetimizi takip edip gülüyorlar :)  garip geldi bu ülkede herşey tersine farkettim artık kızlar erkeklere sarkıyordu burda :)
Neyse baranovichde alışmışım bir cafeye gidince siparişi verince her şeyi getiriyorlar ama brestde çoğu yerde öyle değil sistem gelene siparşinizi söylüyorsunuz siparişiniz hazır olunca kalkıp kendiniz alıyorsunuz :) + tabak ve çatal bıçağı plastik verip mendiline kadar para alıyorlar :) Neyse orada yemeğimizi yedik dedik bu şehrin discoları nasıldır akşama kadar vakit geçirdik discolar açılsın diye neyse oranın en büyük discosuna gittim bir türk arkaşdaşımla içersi süper kalabalık hatun dolu ama  gözüne bakan bile olmuyor :) Baranovichde öyle mi halbu ki girdin anda hatunların gözü sende oluyordu :) Neyse dedik içelim açılalım sonra hatunlar saten biizmdir İlk gittiğimiz bir mekan fiyatlarda iyi masayı donattık 1 şişe votka meyve tabağı 1litre meyve suyu 4 bira :) türkiyede olsa bu masa  en az giriş parası ile birlikde 150 kağıt  oda antalya bodrum da normal düzey bir discoda burda 35 tlye kapadık hepsini :) ama yine hatun yok burda yine yok :) burdaki kızlar artık iş adamlarına gidiyor discolarda bize kim gelicek kim tanıcak içip içip baktık anca sonra da sinirlendim gece saat 5 de gittim istasyona biletimi aldım döndüm baranovich ye :)

Bu gezim de böyle geçmişdi :)

http://gezi-defteri.blogcu.com/brest-gezim/9549713 adresinden alınmıştır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder