10 Haziran 2016 Cuma

Belarus Minsk Gece Hayatı / Eğlence Hayatı / Geceleri

Belarus Minsk Gece Hayatı / Eğlence Hayatı / Geceleri hakkında şimdiye dek hep giden öğrencilerden bir şeyler duydunuz. Birde bizim gibi sırf vuruş kırış için gidenlerden bir şeyler okuyun. Belki faydası dokunur diye düşünüyorum.(Gecehayati.biz)


Öncelikle Minsk gece hayatı için olmazsa olmazların başında para geliyor bunu bilmelisiniz. Aslına bakarsanız bu Dünyanın hemen her yerinde böyledir. Siz netten araştırma yaptığınızda millet yalandan Minsk’te Rusça dil kursuna gidiyorum diye zırt atıp aslında oradaki manken gibi kızları görmeye gider. Bu bir gerçek kendimizi kandırmanın bir alemi yok demi. Gidenlerin büyük bir yüzdesi Minsk’te 3-5 kişilik yurt odalarından bir sene doğru dürüst yemeden ve Rusça öğrenemeden geri yurda döner.
Sonra başlar zırt atmaya. Yok ben Belarus’ta böyle karı yaptım yok bilmem ne. Bi kulda çıkıp kardeş sen yurtta kaldın nerden yaptın bu karıları diye sormaz. Biz bu tip aldatıcı haberlere karşı olduğumuz için bizzat yaşadığımız şeyleri anlatmaya çalışıyoruz. Ben Belarus’a bizzat gece hayatı nasıldır diye gittim. Elimden geldiğince dilim döndüğünce anlatmaya çalışacağım. İşinize gelirse uygularsını gelmezse hadi ordan deyip başka hikayeleri okursunuz.
Öncelikle Minsk güvenli bir şehirdir. Yani çok çok ara sokaklara sapmadığınız sürece bir sorun olacağını sanmıyorum. Zaten ülkeyi yıllardır aynı kişi yönettiği için düzen ve kaide oturmuş durumda. Gece kulüpleri falan çok güzeldir ve doyumsuzca eğlenebileceğinizi düşünüyorum.
Kızları manken gibidir. Bildiğiniz uzun bacaklı sarı saçlı kızlardan burada çok var ve uygun şartları sağladığınızda elbet size de bir kaç ekmek düşecektir. Yalnız sizlerden ricam kızlarda ısrarcı olmayın. Yani bir kız size vermek istemezse ısrar etmeyin başınız derde girer. Başkasına yönelin.
belarus minsk gece hayatı
Gelelim Belarus / Minsk Gece Hayatına
Minsk’te öyle pek konforlu otel yoktur. Paranız varsa ortalama oteller veya Apart dairelerde kalabilirsiniz. Ben Crowne Plaza ismi verilen ve Minsk’in en ünlü gece kulübü Next’ide içinde barındıran otelde kalmıştım. Şansa bakınki otele Cuma günü giriş yaptım ve bu diskoda mükemmel bir eğlence vardı.
Next Gece Kulübü
Crowne Plaza’nın içinde yer alan bu kulüp özellikle sizi eğlencede doruğa çıkaracak. Ben bu kulübe ilk girdiğimde tek amacım vardı. Çok yorgun olduğum ve ilk gecem olduğu için eğlenmekten ziyade hoş bir paralı hayat kadını, yada parayla çalışan birini ayarlayıp otelime götürecektim. Eğlenmek falan ilk gece için umurum da değildi. Sonra aradan 2 saat geçti. Birden kendimi dans pistinin ortasında buluvermişim. Mükemmel ışık ve ses beni büyülemiş ve dans etmeye başlamışım. O yorgunlukta köpek gibi 2 saat dans ettim ve ayaklarımda derman kalmamıştı.
Dans ederken bir sürü güzel kızla ayrıca dans ettim. Öyle erotik şovlarla kendilerini bana sürtüyorlardı ki inanmayacaksınız ama ayakta boşaldım ben. Hemen tuvalete gittim ve toparladım biraz kendimi. Sonra bara gelip bir şeyler içeyim dedi. Burada bir noktaya dikkat çekmek istiyorum. Bu ülkede İçki çok ucuz, istediğiniz herkese ısmarlayabilirsiniz ama su ve diğer yiyecekler pahalı haberiniz olsun. Neyse Barda bir şeyler içerken bir kız geldi yanıma ve ona da bir şeyler ısmarladım. Beraber bir güzel içtik muhabbet ettik. Sonra kızı (bu noktaya dikkat) davet etmediğim halde çünkü çok yorgundum, kız benimle otel odama gelip orada devam etmek istediğini söyledi. Tamam dedim ama içim elvermiyordu çünkü çok yorgundum ve takatim yoktu hiç. Odaya geçer geçmez kızın o mükemmel vücudunu görünce sabahın gelmesini hiç istemedim. Hemde bedava.
*Dipnot: Bu kulüpte ayrıca paralı çalışan kadınlarda bulabilirsiniz ama normal insanlarda var. Paralı çalışan kadınlarla güzel bir pazarlık sonucu saatliğini 70 dolara yapabilirsiniz.
Gelelim diğer Minsk Gece Kulüplerine / Discolarına
Madison Royal Club
Bu kulüp şehirdeki en iyi kulüplerden biri diyebilirim. İçeri giriş ücreti 20 dolar. Ben 2.gece buraya geldiğimde üstümde çok salaş kıyafetler vardı o yüzden beni face kontrol yapan görevli içeri almadı. 3.gece üstü başıma biraz daha özen göstererek içeri girdim. Mükemmel Minsk’li kızlar vardır. İçeride esrar çeken kızlarla baya dans ettik. Zaten ilk gecemden sonra günler apart kiraladığım için buradan çıkardığım 2 kızı aparta götürdüm. Biri bana biri arkadaşıma. 🙂
AFRICA “Gece Klubu Disko Bar”
Buranın en önemli özelliği Dekorun Africa usulu olması. Ayrıca dans den kızlarda Africa danslarını daha bi ön planda tutuyorlar. Burasıda Madison Royal Club hemen yanında.
Overtime “Gece Kulübü Bar”
Minsk’te yaşayanlara göre Minsk’in en popüler eğlence kulübü burası. Sabah 6’ya kadar eğlence full var burada. Hafta sonları burası o kadar çok kalabalık ki içeri girmek için uzun kuyruklarda beklemek zorundasınız. Tipiniz falan bozuksa face kontrolden çıkıp içeri girmeniz olanaksız.
Titan Gece Kulübü “Disko Bar”
Burası yeni açılan bir mekan. Ben hafta içi gittiğim için içeride pek bir hareket göremedim. Belki farklı zaman ve saatlerde daha iyi olabilir bilemiyorum. Birde burası biraz şehir merkezinin dışında ama çok büyük bir yer.
NLO (UFO)
Buranın dj’leri beni adeta büyüledi. Hayatımda gördüğüm en seksi / sexi djler burada sanırım 🙂
The Black Door
Genellikle hafta sonları güzel ve kaliteli müzikler yapan bir mekan.
West World Club Minsk
Ülkede herkes buraya Shaiba ismini takmıştır ve bu isimle anılır. Burayı ziyarete gelen Türklerin Next’ten sonra bir numaralı mekanıdır.
Max-Show
O kadarda popüler olmayan bu mekan genellikle hafta içi tercih ediliyor.
Dozari Club
Bu kulüp yeni açıldı ve kaliteye çok önem veriyor. Büyük partiler buradaki etkili ışık sistemi ile mükemmel oluyor. Giriş ücreti 25 dolar ve 1 içki dahil. Sabah altıya kadar açık ayrıca.
Yazıma son verirken sorularınız varsa yada sizin gidip görmüşlüğün varsa lütfen yorum olarak alta yazın.

www.easyhomebelarus.com
http://www.gecehayati.biz/belarus-minsk/ adresinden alınmıştır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder